Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal
Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?
Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?
Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?
A termékeknél feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?
Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban
Információk a személyes átvételről Posta ponton, MOL kúton vagy csomagautómatánál
Nem tudok bejelentkezni a korábban megadott jelszavammal
Amennyiben nem sikerül a belépés, e-mail cím megadásával kérhet újat. Amennyiben nem emlékszik az e-mail címre, amit korábban használt, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.
Feltétlenül kell-e regisztrálnom magam az oldalon ahhoz, hogy vásároljak?
Igen. Webáruházunkban csak regisztráció után tudja folytatni a vásárlást.
Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelt termékeket?
Igen. Személyes átvételre is van lehetőség nyitvatartási időben.
cím: 1152 Budapest, Rákos út 62.
nyitva tartás: hétfőtől péntekig 9-22 óráig szombaton és vasárnap 9-20 óráig
Vidéken lakom, kiszállítják ide is a csomagokat?
Igen. Cégünk a Magyar Posta Logisztika ZRT vagy a Trans-O-Flex futárszolgálatával az egész ország területén kézbesíti megrendelését.
A termékeknél feltüntetett árak nettó vagy bruttó árak?
Igen! Minden, az oldalon feltüntetett ár az ÁFA-t tartalmazza!
Nem kaptam vagy nem találom a számlát a csomagban
A kiküldött csomaghoz minden esetben csatolunk számlát (minden esetben ÁFA-s számla!), a termékek mellett a csomagban található meg.
Információk a személyes átvételről Posta ponton, MOL kúton vagy csomagautómatánál
www.postapont.hu
www.postapont.hu/reszletes_feltetelek
www.posta.hu/csomagautomata